E-marketing

Studia podyplomowe w WSE

Wybierz praktyczne studia w WSE

Uczelni przyjaznej słuchaczom i studentom

Trwa rekrutacja

Dołącz do najlepszych

E-marketing

Informacje ogólne

Atuty kierunku E-marketing

Atuty kierunku E-marketing

  • Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach - czyli maksymalne odejście od suchej teorii.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case'y.
  • Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
  • Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
  • Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
    • Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat Google AdWords  (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych wydawany przez firmę Ideo cenioną w branży usług i technologii internetowych  
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
  • Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
  • Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska:

    iab

  • Dodatkowo studia są również objęte patronatai ze strony firm: SOTRENDER, IDEO i IDEO FORCE, FASTTONY, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.

    loga patroni

  • Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM oraz SeoStation.

    loga partnerzy
Cel edukacji E-marketing

Cel edukacji

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów. A przede wszystkim Studenci skupiają się na własnych projektach (zarówno na zajęciach jak i podczas regularnych spotkań z opiekunem).

O tym jak bardzo praktyczne są nasze studia E-marketing może świadczyć sam fakt, że pozytywnie oceniają go twórcy inicjatywy KWADRAT - miejsca spotkań i ciekawych inicjatyw:

kwadrat

Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów studenci w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym. Wśród zajęć duży nacisk położony również jest na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.

Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google AdWords

oraz do egzaminu IAB: DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

DIMAQ badges akredytacja RGB mini

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQpierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Oznacza to, że program studiów został ułożony pod kątem wymagań egzaminacyjnych DIMAQ i przygotowuje do zdobycia certyfikatu. Osoby, które już posiadają certyfikat DIMAQ, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchacze studiów przez cały rok pracują nad swoim własnym projektem - firmowym lub prywatnym. Przez cały okres studiów studenci mają spotkania z opiekunem merytorycznym, z którym na bieżąco pracują. Przygotowana strategia e-marketingowa jest też końcową pracą zaliczeniową.

Plan studiów

zarządzanie marketingiem w internecie

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:
  • Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w e-marketingu
  • Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
  • Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych
  • Internet jako źródło danych
  • Psychologia konsumenta i big data
  • Promocja i rozwój startup'ów
  • Multichannel i Omnichannel

Serwisy webowe - rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

  • Budowanie stron i aplikacji mobilnych
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

podstawowe Metody i narzędzia e-marketingu

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:
  • Reklama displayowa
  • Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych)
  • Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting
  • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • E-mail marketing
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB (programmatic buying)
  • Gry w marketingu
  • Mobile marketing
  • Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów
  • YouTube - marketing i monitoring
  • Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia

warsztat prawny

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:
  • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Konsultacje

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla swojego własnego projektu:
  • swojej firmy lub
  • firmy, wktórej pracują lub
  • swojego StartUp'u lub
  • swojego hobbystycznego projektu

Jest też możliwość pracy nad projektem dla dowolnie wybranej fundacji (w przypadku gdy Student nie chce lub nie może realizować prac dla indywidualnie wskazanego projektu).

Spotkania z promotorem (opiekunem merytorycznym) będą realziowane prez cały rok.

WYKŁADY GOŚCINNE

Narzędzia coachingowe w pracy Managera e-Marketingu” prowadzone przez doświadczonego praktyka coachingu.

Profil słuchacza

Studia w szczególności polecane są:

  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej,
  • kierownikom projektów (PM) w obszarze online,
  • osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,
  • juniorom e-marketingu (dla nich zaplanowane są zajęcia wyrównujące poziom wiedzy tak aby bez problemu pracowali na zajęciach z osobami bardziej zaawansowanymi),

a także pracownikom i właścicielom firm chcącym wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem i potrzebującym nabrania samodzielności w prowadzeniu działań e-marketingowych.

Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Do tej pory kierunek ukończyło 330 słuchaczy, wśród nich pracownicy firm i instytucji takich jak:

  • Apollo Film
  • ARCHON+ Biuro Projektów
  • BP
  • Diagnostyka
  • Grupa Onet.pl
  • Grupa RMF
  • Interia.pl
  • LPP
  • Morele.net
  • Nowy Styl
  • PKP
  • Scanmed
  • Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
  • State Street
  • Targi w Krakowie
  • TVN
  • Wydawnictwo Otwarte
  • i innych

Pakiet Startowy

 

Każdy Student na pierwszych zajęciach otrzyma pakiet startowy, a w nim ebook Smart E-marketing Starter Kit oraz książkę w tradycyjnej drukowanej formie na temat content marketingu.

smart emarketing starter kitEbook Smart E-marketing Starter Kit zawiera:

  • Potężna dawka wiedzy e-marketingowej.
  • Zestawienia narzędzi e-marketingowych.
  • Narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

 

 

 

 

content bookKsiążka „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści” porusza takie zagadnienia jak:

  • Context marketing oraz visual content marketing
  • Real-time marketing
  • Emotional content
  • Evergreen content
  • Content curation
  • Komodytyzacja
  • Storytelling

 

 

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

Semestr zimowySemestr letni
21-22.10.2017 17-18.03.2018
04-05.11.2017 07-08.04.2018
25-26.11.2017 21-22.04.2018
09-10.12.2017 05-06.05.2018
20-21.01.2018 19-20.05.2018
03-04.02.2018 02-03.06.2018
17-18.02.2018 16-17.06.2018
03-04.03.2018 30.06.2018

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Oprócz konkretnych umiejętności, w czasie zajęć Słuchacze otrzymują mnóstwo praktycznych materiałów, na bazie których będą mogli jeszcze efektywniej pracować: opracowane case study, artykuły, ćwiczenia i infografiki.

Jako zaliczenie studiów (praca końcowa) Słuchacze przygotowują w grupach kampanię promocyjną wg briefu dla jednej z polskich fundacji. Dodatkowo najlepsza praca zostanie specjalnie wyróżniona na forum.

Rekrutacja

REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE W ROKU AKAD. 2017/2018

Rekrutacja rozpocznie się od dn. 1 czerwca 2017 r. i zakończy się dn. 30 września 2017 r. (po tym terminie rekrutujemy w miarę wolnych miejsc w grupach).

Pierwsze zajęcia odbędą się 21 października 2017 r.

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie powinni złożyć komplet dokumentów w punkcie rekrutacyjnym WSE.

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować i przesłać wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w terminie do 10 dni od rejestracji on-line,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia),
  • 1 zdjęcie (format legitymacyjny),
  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony) lub paszportu (strona ze zdjęciem),
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Zapraszamy do składania dokumentów od poniedziałku do piątku.

Zapraszamy do Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie przy ul. św. Filipa 25, pokój F6 w godz. 8.00 - 16.00

Dokumenty można także przesyłać korepondencyjnie na adres:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera,
ul. Westerplatte 11,
31-033 Kraków,
z dopiskiem: Studia podyplomowe

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
tel.: 12 683 24 60, 68, 77
fax.: 12 683 24 66
podyplomowe@wse.krakow.pl

Dwóch najlepszych studentów E-marketingu będzie mogło odbyć płatny 3-miesieczny staż u naszego partnera: w firmie Ideo.

 A każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook Smart E-marketing Starter Kit, a w nim:

•         potężna dawka wiedzy e-marketingowej,
•         zestawienia narzędzi e-marketingowych
•         narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

Każdy student otrzyma również książkę „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści”.

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna wynosi 300 PLN.


UWAGA! w czerwcu zniżka w opłacie rekrutacyjnej!

Kandydaci, którzy złożą dokumenty rekrutacyjne w:

  • czerwcu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 100 PLN. 
  • lipcu bądź sierpieniu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 200 PLN.

Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA o/Kraków nr 11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA.

W przypadku nie przyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunków, na które obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test (Coach i trener, Tłumaczenie przysięgłe i specjalistyczne) zwracana jest połowa opłaty.

 

Czesne za studia podyplomowe 2017/2018

Czesne: 4500 PLN

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy do 13 października 2017 r. uiścić opłatę czesnego: w całości, bądź pierwszej raty. W przypadku wpłat ratalnych kolejne obowiązujące terminy to: 01.12.2017 r., 01.02.2018 r., 01.04.2018 r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - numerze IKS słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego do 13 października br. może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Wypełnij wniosek rekrutacyjny

Kadra

Siłą studiów jest nowoczesne podejście do nauki zgodne z ideą blended learning oraz wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych stanowi dodatkową korzyść dla studentów. Kolejnym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

Wojciech Szymański
opiekun merytoryczny

Kontakt z WSE Kraków

Centrum Studiów Podyplomowych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem