E-marketing

Studia podyplomowe w WSE

Wybierz praktyczne studia w WSE

Uczelni przyjaznej słuchaczom i studentom

Trwa rekrutacja

Dołącz do najlepszych

E-marketing

Informacje ogólne

Atuty kierunku E-marketing

Atuty kierunku E-marketing

  • Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach - czyli maksymalne odejście od suchej teorii.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case'y.
  • Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
  • Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
  • Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
    • Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat Google AdWords  (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych wydawany przez firmę Ideo cenioną w branży usług i technologii internetowych  
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
  • Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
  • Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska:

    iab

  • Dodatkowo studia są również objęte patronatai ze strony firm: SOTRENDER, IDEO i IDEO FORCE, FASTTONY, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.

    loga patroni

  • Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM oraz SeoStation.

    loga partnerzy
Cel edukacji E-marketing

Cel edukacji

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów. A przede wszystkim Studenci skupiają się na własnych projektach (zarówno na zajęciach jak i podczas regularnych spotkań z opiekunem).

O tym jak bardzo praktyczne są nasze studia E-marketing może świadczyć sam fakt, że pozytywnie oceniają go twórcy inicjatywy KWADRAT - miejsca spotkań i ciekawych inicjatyw:

kwadrat

Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów studenci w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym. Wśród zajęć duży nacisk położony również jest na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.

Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google AdWords

oraz do egzaminu IAB: DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

DIMAQ badges akredytacja RGB mini

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQpierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Oznacza to, że program studiów został ułożony pod kątem wymagań egzaminacyjnych DIMAQ i przygotowuje do zdobycia certyfikatu. Osoby, które już posiadają certyfikat DIMAQ, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchacze studiów przez cały rok pracują nad swoim własnym projektem - firmowym lub prywatnym. Przez cały okres studiów studenci mają spotkania z opiekunem merytorycznym, z którym na bieżąco pracują. Przygotowana strategia e-marketingowa jest też końcową pracą zaliczeniową.

Plan studiów

zarządzanie marketingiem w internecie

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:
  • Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w e-marketingu
  • Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
  • Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych
  • Internet jako źródło danych
  • Psychologia konsumenta i big data
  • Promocja i rozwój startup'ów
  • Multichannel i Omnichannel

Serwisy webowe - rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

  • Budowanie stron i aplikacji mobilnych
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

podstawowe Metody i narzędzia e-marketingu

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:
  • Reklama displayowa
  • Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych)
  • Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting
  • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • E-mail marketing
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB (programmatic buying)
  • Gry w marketingu
  • Mobile marketing
  • Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów
  • YouTube - marketing i monitoring
  • Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia

warsztat prawny

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:
  • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Konsultacje

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla swojego własnego projektu:
  • swojej firmy lub
  • firmy, wktórej pracują lub
  • swojego StartUp'u lub
  • swojego hobbystycznego projektu

Jest też możliwość pracy nad projektem dla dowolnie wybranej fundacji (w przypadku gdy Student nie chce lub nie może realizować prac dla indywidualnie wskazanego projektu).

Spotkania z promotorem (opiekunem merytorycznym) będą realziowane prez cały rok.

WYKŁADY GOŚCINNE

Narzędzia coachingowe w pracy Managera e-Marketingu” prowadzone przez doświadczonego praktyka coachingu.

Profil słuchacza

Studia w szczególności polecane są:

  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej,
  • kierownikom projektów (PM) w obszarze online,
  • osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,
  • juniorom e-marketingu (dla nich zaplanowane są zajęcia wyrównujące poziom wiedzy tak aby bez problemu pracowali na zajęciach z osobami bardziej zaawansowanymi),

a także pracownikom i właścicielom firm chcącym wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem i potrzebującym nabrania samodzielności w prowadzeniu działań e-marketingowych.

Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Do tej pory kierunek ukończyło 330 słuchaczy, wśród nich pracownicy firm i instytucji takich jak:

  • Apollo Film
  • ARCHON+ Biuro Projektów
  • BP
  • Diagnostyka
  • Grupa Onet.pl
  • Grupa RMF
  • Interia.pl
  • LPP
  • Morele.net
  • Nowy Styl
  • PKP
  • Scanmed
  • Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
  • State Street
  • Targi w Krakowie
  • TVN
  • Wydawnictwo Otwarte
  • i innych

Pakiet Startowy

 

Każdy Student na pierwszych zajęciach otrzyma pakiet startowy, a w nim ebook Smart E-marketing Starter Kit oraz książkę w tradycyjnej drukowanej formie na temat content marketingu.

smart emarketing starter kitEbook Smart E-marketing Starter Kit zawiera:

  • Potężna dawka wiedzy e-marketingowej.
  • Zestawienia narzędzi e-marketingowych.
  • Narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

 

 

 

 

content bookKsiążka „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści” porusza takie zagadnienia jak:

  • Context marketing oraz visual content marketing
  • Real-time marketing
  • Emotional content
  • Evergreen content
  • Content curation
  • Komodytyzacja
  • Storytelling

 

 

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

Semestr zimowySemestr letni
21-22.10.2017 17-18.03.2018
04-05.11.2017 07-08.04.2018
25-26.11.2017 21-22.04.2018
09-10.12.2017 05-06.05.2018
20-21.01.2018 19-20.05.2018
03-04.02.2018 02-03.06.2018
17-18.02.2018 16-17.06.2018
03-04.03.2018 30.06.2018

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Oprócz konkretnych umiejętności, w czasie zajęć Słuchacze otrzymują mnóstwo praktycznych materiałów, na bazie których będą mogli jeszcze efektywniej pracować: opracowane case study, artykuły, ćwiczenia i infografiki.

Jako zaliczenie studiów (praca końcowa) Słuchacze przygotowują w grupach kampanię promocyjną wg briefu dla jednej z polskich fundacji. Dodatkowo najlepsza praca zostanie specjalnie wyróżniona na forum.

Rekrutacja

REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE W ROKU AKAD. 2017/2018

Rekrutacja rozpocznie się od dn. 1 czerwca 2017 r. i zakończy się dn. 30 września 2017 r. (po tym terminie rekrutujemy w miarę wolnych miejsc w grupach).

Pierwsze zajęcia odbędą się 21 października 2017 r.

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie powinni złożyć komplet dokumentów w punkcie rekrutacyjnym WSE.

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować i przesłać wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w terminie do 10 dni od rejestracji on-line,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia; natomiast w przypadku kierunku Coach i trener kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów II stopnia),
  • 1 zdjęcie (format legitymacyjny),
  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony) lub paszportu (strona ze zdjęciem),
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Zapraszamy do składania dokumentów od poniedziałku do piątku.

W CZERWCU zapraszamy do Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie przy ul. św. Filipa 25, pokój F6 w godz. 8.00 - 16.00

W miesiącach LIPIEC i  SIERPIEŃ rekrutacja odbywać się będzie siedzibie uczelni przy ul. Westerplatte 11, pokój B6 w godz. 7.00 - 15.00.

 

Dokumenty można także przesyłać korepondencyjnie na adres:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera,
ul. Westerplatte 11,
31-033 Kraków,
z dopiskiem: Studia podyplomowe

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
tel.: 12 683 24 60, 68, 77
fax.: 12 683 24 66
podyplomowe@wse.krakow.pl

Słuchacz studiów podyplomowych może skorzystać z bezpłatnej oferty dodatkowych szkoleń lub kursów językowych dla początkujących z języka włoskiego i hiszpańskiego.

Oferta ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Ponadto dwóch najlepszych studentów E-marketingu będzie mogło odbyć płatny 3-miesieczny staż u naszego partnera: w firmie Ideo.

 A każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook Smart E-marketing Starter Kit, a w nim:

•         potężna dawka wiedzy e-marketingowej,
•         zestawienia narzędzi e-marketingowych
•         narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna wynosi 300 PLN.


UWAGA! w czerwcu zniżka w opłacie rekrutacyjnej!

Kandydaci, którzy złożą dokumenty rekrutacyjne w:

  • czerwcu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 100 PLN. 
  • lipcu bądź sierpieniu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 200 PLN.

Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA o/Kraków nr 11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA.

W przypadku nie przyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunków, na które obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test (Coach i trener, Tłumaczenie przysięgłe i specjalistyczne) zwracana jest połowa opłaty.

 

Czesne za studia podyplomowe 2017/2018

Czesne: 4500 PLN

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy do 13 października 2017 r. uiścić opłatę czesnego: w całości, bądź pierwszej raty. W przypadku wpłat ratalnych kolejne obowiązujące terminy to: 01.12.2017 r., 01.02.2018 r., 01.04.2018 r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - numerze IKS słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego do 13 października br. może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Wypełnij wniosek rekrutacyjny

Kadra

Siłą studiów jest nowoczesne podejście do nauki zgodne z ideą blended learning oraz wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych stanowi dodatkową korzyść dla studentów. Kolejnym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

Wojciech Szymański
opiekun merytoryczny

Kontakt z WSE Kraków

Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • ul. Westerplatte 11, 31-033 Kraków

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem
  • W miesiącach lipiec i sierpień opłata rekrutacyjna obniżona do 200 zł.