E-marketing

Studia podyplomowe w WSE

Wybierz praktyczne studia w WSE

Uczelni przyjaznej słuchaczom i studentom

Trwa rekrutacja

Dołącz do najlepszych

E-marketing

Informacje ogólne

Atuty kierunku E-marketing

Atuty kierunku

  • Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
  • Studia są tak zaprojektowane, aby dostarczyć maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej.
  • Program studiów przygotowany jest przez praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem – m. in. Wojciecha Szymańskiego (Dyrektora Działu Marketingu Internetowego w Ideo Sp. z o.o. i Dyrektora Zarządzającego w Ideo Force Sp. z o.o. – marki z grupy Ideo wyspecjalizowanej w e-marketingu i e-commerce).
  • Program studiów zawiera ponad 120 narzędzi i aplikacji wspomagających pracę e-marketera, m.in. te najczęściej używane:
Google Analytics Google Adwords
Sotrender Brand24
Axure RP PRO FreshMail
SalesManago SEMSTORM
SearchMetrics WordPress
Instapage Facebook Power Editor
PIWIK Optimizely.com
Buzzsumo HootSuite
Openr APImetrics/Buddy/DigMyData.com
Snip Hellobar
Ninjaoutreach Growthtools

 

  • Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
    • Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat Google AdWords  (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych wydawany przez firmę Ideo cenioną w branży usług i technologii internetowych  
  • Dwóch najlepszych studentów będzie mogło odbyć płatny 3-miesieczny staż w firmie Ideo.
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych. Siłą studiów są prowadzący – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
  • Każdy ze Słuchaczy otrzyma darmowy pakiet startowy – rozbudowanego ebooka z potężną dawką wiedzy e-marketingowej, zestawienia narzędzi oraz autorskie narzędzie E-marketing Self Diagnostic: „Smart E-marketing Starter KIT”.
  • Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl.  Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jeszcze bardziej skupia się na metodach i narzędzia e-marketingu.
  • Studia E-marketing objęte są patronatem SOTRENDER, IDEO i IDEO FORCE, FASTTONY, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.
    ideo logo2
    Ideo Force 2
    Sotrender
    fasttonyfreshmailDEVA GROUP
Cel edukacji E-marketing

Cel edukacji

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.

Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów studenci w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym. Wśród zajęć duży nacisk położony również jest na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.

Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google AdWords.

Plan studiów

zarządzanie marketingiem w internecie

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:
  • Wprowadzenie do najnowszych trendów w e-marketingu
  • Warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
  • Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych
  • Internet jako źródło danych
  • Big Data i badania zachowań konsumentów online
  • Promocja i rozwój startup'ów
  • Multichannel i Omnichannel

Serwisy webowe - rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

  • Budowanie stron i aplikacji mobilnych
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

podstawowe Metody i narzędzia e-marketingu

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:
  • Najciekawsze narzędzia e-marketingu i e-commerce
  • Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych)
  • Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting
  • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • E-mail marketing
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Gry w marketingu
  • Marketing mobilny
  • Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów
  • YouTube - marketing i monitoring
  • Social Media Marketing:  trendy, kanały, zwiększanie efektywności, generowanie konwersji, zaawansowane narzędzia.

warsztat prawny

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:
  • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Konsultacje

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla jednej z polskich fundacji. Przygotowana praca będzie miała wymiar bardzo praktyczny.

WYKŁADY GOŚCINNE

„Narzędzia coachingowe w pracy Managera e-Marketingu” prowadzone przez doświadczonego praktyka coachingu.

Profil słuchacza

Studia przeznaczone są dla do specjalistów w zakresie marketingu, menadżerów, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem.

Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Do tej pory kierunek ukończyło 209 słuchaczy, wśród nich pracownicy firm i instytucji takich jak:

  • Apollo Film
  • ARCHON+ Biuro Projektów
  • BP
  • Diagnostyka
  • Grupa Onet.pl
  • Grupa RMF
  • Interia.pl
  • LPP
  • Morele.net
  • Nowy Styl
  • PKP
  • Scanmed
  • Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
  • State Street
  • Targi w Krakowie
  • TVN
  • Wydawnictwo Otwarte
  • i innych

Smart E-marketing Starter KIT

smart emarketing starter kit
Każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook 𝙎𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙀-𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙧 𝙆𝙞𝙩, a w nim:

  • Potężna dawka wiedzy e-marketingowej.
  • Zestawienia narzędzi e-marketingowych.
  • Narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

Semestr zimowySemestr letni
22-23.10.2016 04-05.03.2017
05-06.11.2016 18-19.03.2017
19-20.11.2016 01-02.04.2017
10-11.12.2016 22-23.04.2017
07-08.01.2017 06-07.05.2017
21-22.01.2017 20-21.05.2017
04-05.02.2017 03-04.06.2017
18-19.02.2017 24.06.2017

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Oprócz konkretnych umiejętności, w czasie zajęć Słuchacze otrzymują mnóstwo praktycznych materiałów, na bazie których będą mogli jeszcze efektywniej pracować: opracowane case study, artykuły, ćwiczenia i infografiki.

Jako zaliczenie studiów (praca końcowa) Słuchacze przygotowują w grupach kampanię promocyjną wg briefu dla jednej z polskich fundacji. Dodatkowo najlepsza praca zostanie specjalnie wyróżniona na forum.

Rekrutacja

REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE W ROKU AKAD. 2016/2017

Rekrutacja rozpocznie się od dn. 1 czerwca 2016 r. i zakończy się dn. 30 września 2016 r. (po tym terminie rekrutujemy w miarę wolnych miejsc w grupach).

Pierwsze zajęcia odbędą się 22 października 2016 r.

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie powinni złożyć komplet dokumentów w punkcie rekrutacyjnym WSE.

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować i przesłać wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w terminie do 10 dni od rejestracji on-line,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia; natomiast w przypadku kierunku Coach i trener kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów II stopnia),
  • 1 zdjęcie (format legitymacyjny),
  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony) lub paszportu (strona ze zdjęciem),
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Zapraszamy do składania dokumentów od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 w Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie przy ul. św. Filipa 25, pokój F6

Dokumenty można także przesyłać korepondencyjnie na adres:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera,
ul. Westerplatte 11,
31-033 Kraków,
z dopiskiem: Studia podyplomowe

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
tel.: 12 683 24 60, 68, 77
fax.: 12 683 24 66
podyplomowe@wse.krakow.pl

Słuchacz studiów podyplomowych może skorzystać z bezpłatnej oferty dodatkowych szkoleń lub kursów językowych dla początkujących z języka włoskiego i hiszpańskiego.

Oferta ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Ponadto dwóch najlepszych studentów E-marketingu będzie mogło odbyć płatny 3-miesieczny staż u naszego partnera: w firmie Ideo.

 A każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook Smart E-marketing Starter Kit, a w nim:

•         potężna dawka wiedzy e-marketingowej,
•         zestawienia narzędzi e-marketingowych
•         narzędzie E-marketing Self Diagnostic.

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna na studia podyplomowe  od 1 lipca do 31 sierpnia br. wynosi 200 PLN Po tym terminie obowiązuje pełna opłata w wysokości 300 PLN. Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA o/Kraków nr 11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA.

W przypadku nie przyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunków, na które obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test (Coach i trener, Tłumaczenie przysięgłe i specjalistyczne) zwracana jest połowa opłaty.

Czesne za studia podyplomowe 2016/2017

Czesne: 4500 PLN

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy do 12 października 2016 r. uiścić opłatę czesnego: w całości, bądź pierwszej raty. W przypadku wpłat ratalnych kolejne obowiązujące terminy to: 01.12.2016 r., 01.02.2017 r., 01.04.2017 r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - numerze IKS słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego do 12 października br. może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Kadra

Siłą studiów jest nowoczesne podejście do nauki zgodne z ideą blended learning oraz wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych stanowi dodatkową korzyść dla studentów. Kolejnym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

Wojciech Szymański
opiekun merytoryczny

Kontakt z WSE Kraków

Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • ul. Westerplatte 11, 31-033 Kraków

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem