Home design

Studia podyplomowe w WSE

Trwa rekrutacja

Dołącz do najlepszych

Home design

Informacje ogólne

Atuty kierunku Home design

Atuty kierunku Home design

  1. Bogaty, zróżnicowany program studiów dający praktyczne przygotowanie do pracy dekoratora wnętrz.
  2. Zajęcia prowadzone przez ekspertów praktyków z branży architektury, architektury wnętrz, projektowania zieleni oraz innych powiązanych branż.
  3. Warsztaty tworzenia przestrzeni wypełnionych formą, kształtem, światłem i kolorem. Poznanie narzędzi niezbędnych w pracy projektanta wnętrz lub osoby pragnącej zająć się home stagingiem - tj. przygotowaniem nieruchomości na sprzedaż.
  4. Eksperci, którzy zainspirują i wskażą najnowsze, kreatywne rozwiązania, w tym m.in. technologie inteligentne, energooszczędne czy najnowsze trendy w oświetleniu.
  5. Warsztaty w atelier florystycznym - dobór roślinności do wnętrz, trendy, kompozycje.
  6. Zajęcia z podstaw fotografii wnętrz i ich obróbki.
  7. Ćwiczenia i techniki renowacji mebli.
  8. Warsztaty z zakresu zarządzania projektem - pomocne przy tworzeniu strategii i rozwoju własnych działań.
  9. Wprowadzenie do metod oceny wartości i stanu technicznego nieruchomości oraz ich cen na rynkach lokalnych.
  10. Zapoznanie się ze sposobami dotarcia ze skuteczną informacją do klienta - strona www, blog i inne media społecznościowe.
  11. Trening umiejętności prezentacji projektu - poznanie sposobów skutecznej komunikacji z klientem.

Partnerem strategicznym studiów podyplomowych Home Design jest magazyn:

logo wd 4

W ramach współpracy z magazynem zostanie przyznana nagroda specjalna dla najlepszego Słuchacza kierunku – publikacja pracy na łamach pisma WNĘTRZA DOMÓW oraz możliwość odbycia stażu on-line w jego redakcji (idealna opcja dla Słuchaczy mieszkających w dowolnym miejscu w Polsce).

Cel edukacji Home design

Cel edukacji

Nadrzędnym celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami tworzenia projektów wnętrz w aspekcie funkcjonalnym i estetycznym. Uczestnicy zdobędą bazową wiedzę techniczną i poznają narzędzia, które pozwolą im usprawnić proces projektowania i prezentacji swojej pracy.

Efekty kształcenia:

  1. Umiejętność doboru materiałów, kolorystyki i elementów wyposażenia wnętrz.
  2. Umiejętność tworzenia tablic inspiracji, tzw. mood boards i tworzenia programu funkcjonalnego dla różnego rodzaju projektów.
  3. Poznanie podstawowych zasad kompozycji w architekturze wnętrz: w aspekcie funkcjonalnym i estetycznym.
  4. Umiejętność prezentacji projektu.
  5. Znajomość specyfiki różnych materiałów wykończeniowych.
  6. Poznanie narzędzi pozwalających na przedstawienie pracy w formie rysunku technicznego i wizualizacji.

Partnerzy kierunku:

logo home11

Plan studiów Home design

BLOK HOME

  • Projektowanie Funkcjonalne
    • Czym jest funkcjonalność? Czym są strefy funkcjonalne wnętrza? Podział na strefę dzienną i nocną.
    • Redukcja i łączenie funkcji.
    • Salon – jego funkcje i zasady projektowania jego przestrzeni.
    • Sypialnia – jakie warunki ma spełniać w kontekście przestrzeni dla osoby dorosłej nastolatka i małego dziecka.
    • Kuchnia – ewolucja podejścia do projektowania kuchni, współczesne zasady jej projektowania.
    • Łazienka – jej funkcje i zasady projektowania.
    • Pomieszczenia pomocnicze: przedpokój, garderoba, gabinet, pom. gospodarcze – zasady projektowania, specyfika funkcjonalna.
    • Czym są funkcjonalne i niefunkcjonalne meble.
    • Rozwiązania energooszczędne i tzw. inteligentne a funkcjonalniść mieszkania.
  • Trendy we współczesnym projektowaniu wnętrz
    • Styl klasyczny, bazowy jako ponadczasowa recepta na neutralną bazę
    • Najpopularniejsze kierunki stylistyczne we współczesnych wnętrzach:
      • styl skandynawski
      • styl glamour
      • styl industrialny
      • styl vintage
      • styl eko i kult recyklingu.
    • Spójne wnętrze - od kontekstu przestrzennego do indywidualnego charakteru.
    • Aspekt psychologiczny w tworzeniu przestrzeni (wpływ zmysłów).
    • Poszukiwanie inspiracji - programy typu Polyvore, Homebook, Pinterest.
  • Od wizji do realizacji śmiałych pomysłów - materiałoznawstwo
    • Trendy we współczesnych materiałach budowlanych i wykończeniowych.
    • Różne rodzaje materiałów - przekrój jakościowy i cenowy.
    • Normy prawne - niezbędne przy doborze materiałów w obiektach użyteczności publicznej.
  • Oświetlenie
    • Podstawowe informacje dotyczące oświetlenia: typy oświetlenia, podstawowe parametry opisujące oświetlenie.
    • Charakterystyka poszczególnych grup oświetleniowych i informacje na temat prawidłowego ich zastosowania.
    • Zasady kompozycji dot. oświetlenia.
    • Nowoczesne trendy, unikalne rozwiązania i kierunek rozwoju oświetlenia wnętrz.
  • Renowacja mebli - aspekt praktyczny
    • Wprowadzenie – po co nam stare meble?
    • Jak je komponować we wnętrzach?
    • Techniki i materiały do odnowy mebli.
  • Podstawy prezentacji
    • Sposoby przedstawiania projektu: podstawy kompozycji graficznej na rysunku, podstawy rys. technicznego, tworzenie “mood-board’ów.
    • Praktyczne zajęcia ze sketch up (rysunki rzutów i modelowanie 3d)
      • Podstawy pracy z programem (interfejs, konfigurowanie i środowisko pracy).Poruszanie się w programie (sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, metody zaznaczania obiektów, rodzaje projekcji).
      • Podstawy modelowania (podstawowe narzędzia do rysowania i modyfikowania).
      • Tworzenie oraz edytowanie grup i komponentów.
      • Modelowanie (złożone elementy 3D).
      • Tworzenie warstw, właściwości elementów
      • Materiały (nakładanie, pozycjonowanie, edytowanie).
      • Biblioteki 3D Warehouse.
      • Prezentacja modelu (style prezentacji, ustawienie światła).

Kompozycje roślinne

  • Efektowne zagospodarowanie frontu domu, tarasu i balkonu – trendy, triki, materiały.
  • Rośliny pokojowe - dobór, wymagania i pielęgnacja.
  • Kompozycje z kwiatów ciętych.
  • Kompozycje sezonowe w pojemikach do zastosowania w bezpośrednim otoczeniu domu.

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

ANALIZA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

  • Polski rynek nieruchomości – przekrojowa analiza.
  • Wartość nieruchomości – analiza lokalizacji i otoczenia, metody oceny wartości, ceny na rynkach lokalnych.
  • Preferencje nabywców.
  • Źródła pozyskiwania informacji na temat rynku nieruchomości.

MARKETING NIERUCHOMOŚCI I EMPLOYER BRANDING

  • Branding – tworzenie wizerunku w kontekście własnej firmy świadczącej usługi związane z wnętrzami.
  • Własna strona WWW – Wordpress, Blogspot tworzenie i obsługa engine.
  • Prowadzenie bloga – komunikacja z czytelnikiem, dobór tematyki i narzędzi.
  • Prawo autorskie w odniesieniu do prowadzenia własnej strony – główne zagadnienia.
  • Social media – jako narzędzia pomocnicze, budowanie wizerunku.

FOTOGRAFIA 

  • Podstawy fotografii i fotoedycji  - atrakcyjna prezentacja wnętrz i otoczenia obiektu.

ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE W KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

  • Skuteczna komunikacja z klientem (werbalna, niewerbalna, mowa ciała, bariery).
  • Negocjacje.
  • Asertywność w relacjach z klientami.

Profil słuchacza

Dla kogo adresowany jest kierunek?

  1. Dla osób, które pragną rozpocząć przygodę z wystrojem wnętrz na zasadach komercyjnych.
  2. Dla osób chcących zwiększyć kompetencje w zakresie dekoracji wnętrz oraz uporządkować wiedzę w tym zakresie.
  3. Dla osób, które chcą urządzić własne wnętrze ze smakiem.
  4. Dla osób zajmujących się zawodowo sprzedażą nieruchomości, chcących zdobyć umiejętności pozwalające na wydobycie dodatkowych atutów mieszkań i lokali.
  5. Dla osób chcących zawodowo zająć się “Home staging’em”.
  6. Dla wszystkich, którzy interesują się tematyką związaną z upiększaniem wnętrz i chcą dobrze wykorzystać swój wolny czas.

Przykładowe moodboard’y

Przykładowe moodboard’y  Przykładowe moodboard’y

Przykładowe moodboard’y  Przykładowe moodboard’y

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się średnio co dwa tygodnie, w soboty oraz w niedziele.

Decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc jest ograniczona. Nie ma konieczności posiadania wykształcenia kierunkowego. Studia są skierowane do wszystkich zainteresowanych tematyką wnętrz - urządzaniem i aranżacją.

semestr zimowy semestr letni
19-20.10.2019 29-01.03.2020
09-10.11.2019 14-15.03.2020
23-24.11.2019 28-29.03.2020
07-08.12.2019 18-19.04.2020
04-05.01.2020 09-10.05.2020
18-19.01.2020 23-24.05.2020
01-02.02.2020 06-07.06.2020
15-16.02.2020 20.06.2020

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach, przygotowanie oraz obrona pracy końcowej. 

Rekrutacja

REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE W ROKU AKAD. 2019/2020

Rekrutacja rozpocznie się od dn. 1 czerwca 2019 r. i zakończy się dn. 30 września 2019 r. (po tym terminie rekrutujemy w miarę wolnych miejsc w grupach).

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie powinni złożyć komplet dokumentów w punkcie rekrutacyjnym WSE.

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować i przesłać wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w terminie do 10 dni od rejestracji on-line,
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia),
  • 1 zdjęcie (format legitymacyjny),
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Zapraszamy do biura Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie

al. Jana Pawła 39A, pokój 201A w godz. 7:30 – 15:30

Dokumenty można także przesyłać korespondencyjnie na adres:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

tel.: 12 683 24 60, 68, 77

tel. kom.: 609 709 381

podyplomowe@wse.krakow.pl

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna wynosi 300 PLN.

UWAGA, ZNIŻKA W OPŁACIE REKRUTACYJNEJ! Kandydaci, którzy złożą dokumenty w czerwcu, lipcu bądź sierpniu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 200 ZŁ!


Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA o/Kraków nr 11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA.

W przypadku nie przyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunków, na które obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test (Coach i trener, Tłumaczenie przysięgłe i specjalistyczne) zwracana jest połowa opłaty.

 

Czesne za studia podyplomowe

Czesne: 5 600 zł

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy po złożeniu dokumentów uiścić opłatę czesnego: w całości bądź równowartość pierwszej raty.

Terminy wpłaty rat czesnego to: 20.09.2019 r., 01.12.2019 r., 01.02.2020 r., 01.04.2020r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - które słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego w wyznaczonym terminie może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Wypełnij wniosek rekrutacyjny

Kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych WSE Kraków

 
  • al. Jana Pawła II 39A pokój 201A, 31-864 Kraków
  • tel. 609 709 381 lub (12) 683 24 60, 68, 77

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem
  • Biuro czynne w godz.: 7.30-15.30